Vi verdsetter personvernet ditt og har som mål å opprettholde et svært høyt nivå av datasikkerhet. Vi selger ikke opplysningene dine til andre selskaper.
Nedenfor beskriver vi hvordan vi håndterer personopplysningene dine. Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss.
Ansvarlig for personopplysninger Scandinavian Luxury AB, org. nr. 556721-6170, med adresse Brunnsgatan 21 A, 111 38 Stockholm, er behandlingsansvarlig for selskapets behandling av personopplysninger.
Når samler vi inn personopplysningene dine? Når du besøker plattformen vår, når du kjøper produktene våre og når du kontakter kundeservicen vår, må vi samle inn og behandle personopplysningene dine. Opplysningene vi samler inn når du gjennomfører et kjøp, er nødvendige for at vi skal kunne inngå en avtale med deg som kunde.
Hva samler vi inn om deg som kunde?
Behandling
Rettslig grunnlag
Vi behandler disse opplysningene for å oppfylle kontrakten med deg. Hvis vi ikke mottok denne informasjonen, ville vi ikke kunne inngå en kontrakt med deg som kunde.
Lagringsperiode
Vi lagrer disse opplysningene i minst 84 måneder (7 år) etter at levering og betaling er gjennomført, for å kunne håndtere alle typer reklamasjoner og garantisaker på en tilfredsstillende måte for deg som forbruker.
Behandling
Rettslig grunnlag
Vi lagrer disse opplysningene fordi vi mener det er i vår felles interesse å løse problemene som tas opp, til begge parters tilfredshet.
Lagringsperiode
Vi lagrer disse opplysningene i minst 84 måneder (7 år) for å kunne håndtere alle typer klager og garantisaker på en tilfredsstillende måte for deg som forbruker.
Behandling
Rettslig grunnlag
Vi lagrer disse opplysningene fordi vi mener det er i vår felles interesse å løse problemer som har oppstått, eller kan oppstå, til begge parters tilfredshet. Dette omfatter også eventuelle juridiske forpliktelser som kan oppstå som følge av misbruk av tjenesten vår.
Lagringsperiode Vi lagrer disse opplysningene i maksimalt 1 måned for å kunne forbedre applikasjonen vår kontinuerlig og for å sikre at alt er korrekt på kjøpstidspunktet.
Fra hvilke kilder samler vi inn opplysningene dine? I tillegg til opplysningene du oppgir til oss, samler vi i noen tilfeller også inn
Hvem deler vi opplysningene dine med?
Når personopplysningene dine deles med et selskap som selv er behandlingsansvarlig, gjelder dette selskapets retningslinjer for databehandling.
Hvor behandler vi opplysningene dine? Vi har som mål å behandle alle personopplysningene dine innenfor EU/EØS. Alle IT-systemene våre befinner seg for tiden innenfor EU/EØS.
Hvor lenge lagrer vi opplysningene dine? Vi lagrer ikke opplysningene dine lenger enn nødvendig, avhengig av formålet med lagringen. Du finner mer informasjon om lagringsperioden i avsnittet "Hva samler vi inn om deg som kunde".
Hvilke rettigheter har du som registrert?
Hvordan håndterer vi personnummeret ditt? Vi bruker personnummeret ditt i tilfeller der det er berettiget. Enten for å forenkle for deg som kunde eller for å kunne utføre kontroller som bare er mulig med personnummer. Vi fjerner personnummeret ditt fra systemet vårt så snart det ikke lenger er behov for det.
Hvordan beskyttes personopplysningene dine? Vi jobber kontinuerlig med sikkerhetstiltak for å sikre at personopplysningene dine ikke kommer på avveie.
Datatilsynet Datatilsynet skal påse at vi følger den lovgivningen som finnes. Hvis du mener at vi håndterer personopplysninger på feil måte, kan du sende inn en klage til dem.
Hvordan kontakter du oss hvis du har spørsmål om vårt personvern? Du kan alltid få svar på dine spørsmål ved å kontakte vår support via e-post. Adressen du kan bruke er support@urverket.no. Dette dokumentet er live og vil bli oppdatert fortløpende etter hvert som vi gjør endringer. Du kan alltid laste ned dokumentet fra nettstedet vårt, og du vil kunne se datoen det sist ble oppdatert.